Obserwatorzy

środa, 17 sierpnia 2011

Wena wróciła:)

Ostatnio nie miałam ani weny, ani ochoty by się zabrać za dłubanie. Dzisiaj rano przysiadłam i co nie co powstało oto zdjęcia.

Te kolczyki zrobiłam w pt dla Ani. Zdjęcia robione na szybko i niestety wieczorową porą.




Różową masę perłową dostałam jakiś czas temu od Piwi, długo nie miałam pomysłu jak ją wykorzystać, dzisiaj powstała taka bransoletki na gumce.



Przy tworzeniu tego naszyjnika inspirowałam się tutorialem Natalii z blog Sztuka N!epoważna:) Zamiast lnu użyłam zielonego sznurka, wykorzystałam też wszystkie pojedyncze koraliki, większość z nich pochodzi z wymianki z Piwi:)






2 komentarze:

  1. musze przyznać że ten zielony len (sznurek?) jest śliczny, gdzie go dorwałaś?;>

    OdpowiedzUsuń
  2. kolczyki cudne :)
    u mnie podobnie jak u ciebie przed chwilą - brak weny, żyję nadzieją, że powróci :)

    OdpowiedzUsuń