Obserwatorzy

środa, 13 czerwca 2012

Podajdalejka przybyła

Oto co dostałam od Anety z Atenkowa.
Pięknie pachnącą zawieszkę, broszkę, serduszko z papierowej wikliny kosmetyczkę i poszewkę na poduszkę. Słodycze i kawka nie doczekały już fotki.
Ciekawa jestem czy Aneta przypadkiem trafiła w kolor czy pamiętała, że poluje na fioletowe poszewki?
Dziękuje Ci kochana bardzo:)






Zgodnie z zasadami zabawy ogłaszam,iż od dziś możecie zgłaszać  się u mnie po podajdalejki:)))
   A oto zasady zabawy:
1) Wylosuję wśród chętnych 3 osoby,którym ofiaruję upominki od siebie
2)Od dnia losowania-mam rok czasu na wysłanie ich (ale na pewno nastąpi to dużo wcześniej :) )
3)Każda z wylosowanych osób zorganizuje tę zabawę również u siebie i wylosuje także 3 osoby,które obdaruje upominkami.
4)Każdy może brać udział w zabawie "Podaj dalej"trzy razy.
  Do zabawy zapraszam wszystkich,którzy posiadają własne blogi.

4 komentarze:

  1. jak można to ja się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również z chęcią się zapiszę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się ,że sprawiłam Ci radość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyżbym się załapała jako 3 :P
    Teraz tylko czekam na losowanie i małe szczęście w nim :P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń