Obserwatorzy

środa, 7 listopada 2012

Wyróżnienie i złapany licznik

Jakiś czas temu złapałam licznik u Sol. Oto komplecik, który od Niej dostałam (kolorystykę wybierałam sama). Ślicznie dziękuje, będę go z radością nosić.


Dostałam dwa wyróżniania od Cohenny i PearlArt, również bardzo za nie dziękuję.

 

Zasady wyróżnienia są następujące: „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Pytania od Cohenny :

1 - Ulubiony kwiat?  Róża
2 - Ulubiona bajka z dzieciństwa? Smerfy, Muminki
3 - Wymarzone miejsce na wypoczynek? Góry
4 - Ulubiona książka? Ostatnia, którą czytałam : Zdarzyło się nad jeziorem Mystic -recenzja już nie długo.
5 - Ulubiony kolor? Czerwony, Fiolet
6 - Ulubiony owoc lub warzywo? Wszystkie owoce lubię, z warzyw marchewka
7 - Rower czy rolki? Rower
8 - Lubisz zabawy blogowe? Tak
9 - Ulubione danie? Nie mam
10 - Wielkanoc czy Boże Narodzenie? Boże Narodzenie
11 - Najśmieśniejsza rzecz jaka ci sie przytrafiła. Nie pamiętam

Pytania od PearlArt

 1. Słońce czy deszcz? Słońce
2. Kawa czy herbata? Kawa, zielona herbata
3.Marzy mi się? Wygranie tych 5 mln w lotka:)
4.Moja twórczość jest dla mnie ..? Odskocznią od codzienności
5.Lubię gdy? Wieczorem mogę usiąść z książką i herbatą w ręce.
6.Kocham..? Męża, synka, rodziców
7.Najszczęśliwszy dzień ? Dzień ślubu, narodziny Adasia
8.Najbardziej szalona rzecz jaka mi się przytrafiła? Nie pamiętam
9.Czy chciałabyś cofnąć czas? Nie
10.Jesteś optymistką,realistką czy pesymistką? Raczej realistką i pesymiastką
11.Czego najbardziej się boisz? Choroby, śmierci
 

Mam nadzieję, że nikt się nie obrazi jeśli zrezygnuję z nominowania kolejnych osób.

Zostały jeszcze dwa dni zapisów na wymiankę.
Jeśli ktoś ma ochotę to zapraszam TUTAJ.

5 komentarzy:

  1. wow rzeczywiście świetny komplecik, w sam raz na tą porę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic, tylko pozazdrościć wygranej. Ten komplet robi niesamowite wrażenie! ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję takiej pięknej nagrody ;)
    widzę, że mamy parę wspólnych rzeczy ;)
    również lubię usiąść z herbatką [zieloną] i czytać książkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplecik dostałaś naprawdę świetny :) Kolory takie, że pasować mogą do wielu rzeczy. I na koniec gratuluję wyróżnienia. :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń