Obserwatorzy

czwartek, 20 grudnia 2012

Bransoletka



Przy okazji chcę podziękować Egotiste za piękną, świąteczną kartkę:


Ja wysłałam kilka kupnych w zeszłą sobotę mam nadzieję, że dotarły do adresatów.

Dzisiaj przyszła do mnie Wędrująca książka, dziękuję Pesymistce za upominek i dziewczynom za wpisanie się, niestety nie dostałam na bieżąco zdjęć prezentów do kolejnych osób, więc nie zrobię żadnego podsumowania. Z tego co wiem książka Wam się podobała,więc i ja spróbuję przez nią przebrnąć, mam nadzieję, że tym razem się uda.

4 komentarze:

  1. Bransoletka bardzo piękna ! Super kolor !
    Karteczka również ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna, aż sobie powiększałam zdjęcie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się, że doszła, mam nadzieję, że cała i zdrowa :) Twoja do mnie dotarła, dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletka bardzo ładna i szybko się ją robi i efekt od razu:)
    Dobrych Świąt!

    OdpowiedzUsuń