Obserwatorzy

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Znowu o Marcinku

taki apel znalazłam na blogu  Małopolanki Tworzą
Dziewczyny proszę Was o pomoc i o wsparcie w zorganizowaniu kiermaszu świątecznego dla Marcinka Sporka....
O akcji zbierania pieniędzy dla Marcinka chorego na nowotwór wieku dziecięcego wiele z Was już pewnie słyszało i wiele z Was pomagało...
Ja gdy dowiedziałam się, że Marcinek mieszka jakieś 15 km ode mnie postanowiłam, że pomogę...
Wpadłam na pomysł, żeby zorganizować świąteczny kiermasz dla Marcinka...skontaktowałam się z ciocią Marcinka - Ewą i razem ustaliłyśmy co i jak...A więc:
Kiermasz dla Marcinka odbędzie się 9 grudnia podczas imprezy sportowej w Limanowej...

Ja podjęłam się całej organizacji a będzie mi pomagać i towarzyszyć podczas kiermaszu Pani Ewa -  ciocia Marcinka...

I teraz ogromna prośba do Was....proszę pomóżcie mi zebrać wszelkiego rodzaju wyroby rękodzielnicze na kiermasz ( napiszcie o tym na swoich blogach) - proszę Was również o przekazanie czegoś od siebie...choćby najmniejszej rzeczy...liczy się każda złotówka!!!
Rodzina uzbierała już pieniądze na pierwszą ratę leczenia w Niemczech, w ciągu pół roku od rozpoczęcia leczenia trzeba wpłacić drugą ratę - a to są olbrzymie kwoty....Wszystkiego możecie się dowiedzieć z bloga http://marcin-sporek.blogspot.com/

Cierpienie i choroba tego chłopczyka są mi szczególnie bliskie ponieważ jest on w wieku mojej córeczki - ma tylko 2 latka...Proszę pomóżcie mu razem ze mną...

W sprawie kiermaszu oraz przesyłania rzeczy proszę się kontaktować pod adresem : malopolanki@vp.pl
Zdjęcie każdej rzeczy przeznaczonej na kiermasz będzie opublikowane na blogu Małopolanek, przesyłając daną rzecz proszę również napisać min. kwotę za jaką powinna zostać sprzedana ( tak żebyśmy wiedziały ile dana rzecz jest warta)

Dziewczyny mam nadzieję, że mi pomożecie zorganizować kiermasz, a rodzinie Marcinka zebrać pieniądze:)))
Wiem, że zostały tylko 2 tygodnie al mam nadzieję, że damy radę!!!:)

Starostwo w Limanowej już zostało poinformowane, że grupa "Małopolanki tworzą" organizuje kiermasz dla Marcinka i ta wiadomość zostanie dopisana do plakatu...
Mam nadzieję, że mogę na Was liczyć ??? i  że mi pomożecie...tak nie wiele przecież trzeba....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz