Obserwatorzy

wtorek, 2 kwietnia 2013

Podaj dalej znów u mnie

Jakiś czas temu zapisałam się na zabawę podaj dalej u Vivien. Asia pytała mnie co chciałabym dostać, ja wspomniałam, że bardzo podobają mi się bransoletki makramowe, szydełkowe z drobnych koralików i z rzemieni. Miałam nadzieję, że dostanę jedną z nich, ale nie spodziewałam się, że wszystkie będą moje. Dodatkowo dostałam jeszcze przepiękne, delikatne kolczyki z czarnymi koralikami.






Zdjęcia są naprawdę tragiczne, jak będę miała możliwość to podmienię na lepsze.

Teraz przyszła na mnie kolej, by puścić w obieg kilka rzeczy.

Zasady są trzy:

I. Zostawić komentarz pod postem z chęcią udziału w zabawie. Czekam na dwie pierwsze osoby.
II. Pakuneczek przygotuję i wyślę w ciągu 35 dni od momenty otrzymania adresu do wysyłki (na terenie Polski). Adres należy przekazać na mojego maila.
III. Chętne osoby, które otrzymają podarek koniecznie muszą ogłosić taką samą zabawę na swoim blogu.


5 komentarzy:

  1. Staję pierwsza w kolejce;)

    paulaczekanawene.blogspot.pl
    paulaczekanawene@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo chętnie wezmę udział w zabawie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczności dostałaś :) szczególnie ta biało-czarna bransoletka

    OdpowiedzUsuń