Obserwatorzy

czwartek, 13 czerwca 2013

Podaj dalej znów u mnie

Jakiś czas temu dostałam piękny komplet biżuterii w moim ulubionym kolorze od Magdy (zdjęcie pozwoliłam sobie od niej pożyczyć, jak podłączę aparat to dodam jeszcze jakieś dokładniejsze)

 
Była jeszcze cudowna herbatka, po której pozostały już tylko wspomnienia. Zgodnie z zadami ogłaszam zabawę u mnie:

1 . Musisz posiadać bloga

2. Pierwsze 3 osoby,które umieszczą pod tym
postem komentarz,w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode
mnie malutki ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 365 dni.


3. Osoba zgłaszająca się organizuje taką samą
zabawę u siebie i daje szansę trzem osobom na prezenty wykonane przez
siebie.
 


3 komentarze:

  1. I ja też bardzo chętnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplet. :)
    Ja jednak nie zgłaszam się do zabawy, tylko podziwiam i prześledzę jej wyniki. :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń