Obserwatorzy

czwartek, 12 grudnia 2013

Prywatna wymianka z Bożenką

Nie wiem jak to się stało, że do tej pory nie pokazałam Wam jaką cudowną biżuterię dostałam od Bożki:
Pierwszy komplet został moim ulubionym i noszę go prawie bez przerwy. Pierścionek i wisior z perłą jest cudowny. Wisiorek w kropki dostałam do kolczyków, które już wcześnie podarowała mi Bożena. Ostatnie dwa zdjęcia pokazują przepiękną zawieszkę do torebki z jednej i z drugiej strony.






Ja natomiast wysłałam wisior z piórem o który Bożka prosiła, bransoletkę makramową, która już kiedyś pokazywałam na blogu i która się Jej spodobała, dorzuciłam jeszcze jedną bransoletkę i 80 serwetek:






Dziękuję bardzo za tak udaną wymiankę.
 Kto nie słyszał jeszcze o Akcji - Robótka 2013, proszony jest o zajrzenie w post poniżej!

3 komentarze:

  1. Bardzo udana wymianka. Wspaniałe prezenty sobie zrobiłyście.
    Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna wymianka i pewnie obie strony zadowolone:)

    OdpowiedzUsuń