Obserwatorzy

środa, 8 stycznia 2014

Znalazłam bardzo fajną wymiankę - 12 miesięcy - 12 kartek

Lidka z Bloga Misiowy Zakątek wpadła na pomyśl super wymianki:


Co miesiąc będę ogłaszać taką wymiankę, wraz z tematem przewodnim kartki.
Osoby chętne do wzięcia w niej udziału, zgłaszają się w komentarzu,
a następnie na mój adres lidia23@poczta.onet.pl wysyłają mi swój adres do wysyłki.
Poproszę też o wstawienie, obojętnie którego, banerka na swoim blogu.
Każdy będzie wysyłał jedną kartkę do osoby, której adres ode mnie dostanie w mailu.
A do mnie poproszę o wysłanie zdjęcia zrobionej kartki.
Termin wysłania kartki - taki, żeby doszła w danym miesiącu!
Mam nadzieje, że znajdą się osoby chętne do wspólnego wysyłania kartek :)
Więc uwaga temat kartki na miesiąc Styczeń to: ZIMA
Kartka może być zrobiona dowolna techniką, może być nawet kupna, ważne żeby była z motywem zimy!
Kartkę wypisujemy, to zawsze miła pamiątka, dla osoby, która ją otrzyma.
Mogą to być pozdrowienia, może jakiś wiersz, sentencja czy co tam kto sobie wymyśli :)
Żeby było sprawiedliwie, wysyłamy TYLKO same kartki, bez żadnych dodatków!
Zapisujcie się więc i twórzcie już Wasze piękne kartki, 
a ja do 17 stycznia roześlę Wam adresy!
Jeśli ktoś ma ochotę to zapraszam do Niej :)

7 komentarzy:

  1. gdybym tylko miała trochę więcej czasu.. ostatnio nawet nie mam kiedy odpisać na zaległe listy :(
    a big shota nie kupiłam w końcu

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna wymianka Już się zapisałam Lubie wysyłać i dostawać kartki

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja się piszę. Tylko nie wiem jak wystawić tego banerka, bo ja ciemna trochę w tych sprawach jestem. Może zdążę coś zrobić (mam jeszcze egzaminy w szkole w tym miesiącu), a jeśli nie, to znajdę jakąś kupną skoro można - przynajmniej w tym miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapisałam się - dzięki za informację.

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam długą przerwę w wymiankach :) a kartki baardzo lubię dostawać :) dzieki za info!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też chętnie się zgłaszam, z poprzedniej wymianki organizowanej u ciebie byłam bardzo zadowolona, a kartki uwielbiam dostawać

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Ci moja droga za ten post i ciesze się że juz sa chętni na ta wymiankę, cześć osób właśnie dzięki Tobie :) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń