Obserwatorzy

piątek, 28 sierpnia 2015

Igłą malowane - Recenzja

Dostałam kolejną gazetkę do zrecenzowania - Igłą malowane. 

Podobnie jak w poprzedniej gazetce okładka mi się spodobała. Nie jest przeładowana, są na niej pokazane najciekawsze artykuły. 


Spodobały mi się obrazki secesyjne wyszywane koralikami. Praca bardzo pracochłonna ale efekt zachwycający.




Na kolejnej stronie znalazł się obrazek wyszyty haftem krzyżykowym. Na pewno każda z nas widziała mnóstwo obrazków w podobnych stylu chociaż w sklepach "Wszystko po 4,5" itd. Mi się bardzo podobają, pasują jako ozdoba pokoju w ciepłych kolorach brązach i pomarańczach. 



Na kolejnych stronach znajdują się kursy haftu wstążeczkowego. 

"Romantyczne ptaszki" :



oraz "Spacer wśród maków", drugi obraz jest połączeniem haftu wstążeczkowego i krzyżykowego"



Na sam koniec proste hafciki dla początkujących - dziecięce wzoru. Młode mamy mogą te wzory wykorzystać np do zaproszeń na urodziny, pamiątkowych kartek czy ozdób pokoiku ich pociech.


Jak każdy czytelnik mojego bloga zauważył nie zajmuję się i nigdy nie zajmowałam się żadnym haftem ani krzyżykowym, ani koralikowym czy wstążeczkowym, nie mniej jednak uważam, że rękodzielnicy działający w tych dziedzinach w gazetce znajdą coś dla siebie. Dużymi plusami w tej gazetce są dokładne tutoriale, zróżnicowana tematyka, bo zarówno laik znajdzie coś dla siebie jak i stary wyjadacz, a także dokładna rozpiska potrzebnych materiałów znajdująca się przy każdym kursie.

Recenzja kolejnej gazetki już na początku września. 
A Wy gdzie znajdujecie swoje inspiracje? Pomysły na nowe prace, tutoriale?

2 komentarze:

  1. Jeśli tylko masz ochotę na wymiankę kolczykową to serdecznie zapraszam. Tylko ze będziesz moja drugą parą. Wiec jeśli to ci nie przeszkadza że wysyłka jest do Irlandii to zapraszam. Prosze tylko o potwierdzenie u mnie na blogu w komentarzu. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie i ciekawie napisana recenzja. Ja również otrzymuję te gazetki.

    OdpowiedzUsuń