Obserwatorzy

czwartek, 21 stycznia 2016

Dla Babci

Mimo od dawna zajmuje się rękodziełem to rzadko się zdarza bym  przygotowała coś dla bliskiej osoby, tym razem się udało. Za tworzenie drzewka zabrałam się dużo wcześniej i myślę, że zostało dopracowane w szczegółach. Jest to moja pierwsza tego typu praca, dlatego oczywiście nie jest idealne, mi się jednak podoba. 

Czasem żałuję, że nie ma okazji by przygotować coś, a jak już okazja jest to za późno biorę się za kompletowanie materiałów i "robotę". Dopiero dzisiaj zdałam sobie sprawę, że mogłam stworzyć jakieś kartki. bo oprócz tego, że moje dzieci mają swoich dziadków, to żyją również ich pradziadkowie. 

Drzewko dzisiaj z rana zanieśliśmy mojej babci, mam nadzieję, że Jej się spodoba...





Drzewko składa się z 51 szt róż, zostało wykonane na kuli 10 zł  w rzeczywistości góra jest okrągła czego niestety nie pokazują zdjęcia... 

W poprzednim poście zapisy na wymiakę, kto ma ochotę to zapraszam!

18 komentarzy:

  1. Również zajmuję się rękodziełem. Ale ja właśnie tworzę tylko dla bliskich. Przyznam, że super byłoby mieć firmę, która zajmowałaby się rękodziełem. Drzewko jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe drzewko, wiem jakie jest pracochłonne, bo kiedyś sama takie robiłam, ale to twoje naprawdę przyciąga wzrok, jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele już takich drzewek widziałam i wiesz co?
    Twoje (choć wiesz, że totalnie nie w moich barwach) URZEKŁO mnie :)
    Więc piszę za wczasu ;) że bardzo ale to bardzo chciałabym takie drzewko mieć :)i tu się szykuje pytanie ;) dałabyś radę takie zrobić z juty np (dół i część kwiatów?) ? w połączeniu z beżowymi satynowymi wstążkami w różnych odcieniach?
    Babcia na pewno zachwycona!
    A karteczki zawsze z maluchami możecie zrobić i wręczyć nawet bez okazji :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adaś zrobił swoje laurki i pięknie je wypisał:-) mi chodzi o bardziej profesjonalne:-)

      Usuń
  4. Piękne to drzewko, takie elegancje dzięki kolorom różyczek. Napracowałaś się, i babcia na pewno zachwycona takim prezentem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zrobiłaś to drzewko, zachwycające jest. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne jest to drzewko choć kolorystyka zupełnie nie moja - babcia z pewnością zachwycona.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się to drzewko bardzo spodobało - jestem pewna, że babcia była zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne drzewko :) wspaniały prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo eleganckie i dopracowane drzewko;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudny prezent, babcia na pewno zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Babcia pewnie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne drzewko, babcia na pewno była zachwycona.

    OdpowiedzUsuń