Obserwatorzy

wtorek, 24 maja 2016

Prywatna wymianka

Magdzie z blog Mrumru spodobały się moje kuleczkowe kolczyki, jeszcze przed Wielkanocą udało mi się kilka upleść i wysłać, dołożyłam jeszcze kolczyki kaboszonowe z kotem, z bloga Magdy wynika, że jest "Kociarą" więc mam nadzieję, że się spodobały. 




Ja poprosiłam o komplet 3 drewnianych świeczników, dodatkowo dostałam jeszcze lakier i naklejki..



Jakiś czas temu na blogu Dobranocne Twory pod postem z szydełkowymi kwiatkami, napisałam komentarz, że bardzo mi się podobają i przydały by mi się , długo nie musiałam czekać, aż Agnieszka zaproponowała, że mi kilka wyśle :) wykorzystam je do kartek :) Kwiatki dostałam bezinteresownie, ale postaram się wkrótce wysłać coś wzamian :)



Dziękuję dziewczyny za piękne prezenty.

13 komentarzy:

  1. No tak, piękne i mile prezenty dostałaś 😊 dobrej i spokojnej nocki życzę 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne takie wymianki :) ja też czasami wykorzystuję szydełkowe kwiatki do kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wymianka, cudowne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty dostałaś i piękny zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne wymianki.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się bardzo, że Ci się przydadzą i chętnie zobaczę karteczki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne są takie wymianki i prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kuleczkowe kolczyki w tylu kolorach wyglądają super! A szydełkowych kwiatuszków zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie kuleczki są słodkie...teraz na wiosnę/lato idealny dodatek!
    A dobre serducho innych nie raz potrafi zaskoczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama kiedyś takie kulkowe kolczyki robiłam:) Piękne prezenty wysłałaś i otrzymałaś:)Widać, że wymianka udana:)

    OdpowiedzUsuń