Obserwatorzy

wtorek, 3 maja 2016

Wymianka karteczkowa Nietypowe Święta - Kwiecień

Witajcie :)
W kwietniu obchodziliśmy Dzień Folkloru,  obowiązkowym motywem była czerwona wstążka. Oto moja kartka, którą zrobiłam dla Misiek77, nie wiem czy na zdjęciach to widać, ale białe tło jest lekko wytłaczane, a cudowne kwiatki dostałam od Cohenny, jak większość chyba, których używam.





Do mnie przyszła kartka od Milki  - jest przepiękna, bardzo dziękuję :)


Na blogu organizatorki możecie zobaczyć prace innych dziewczyn. 

Tematem na maj jest Dzień Rudzielca- zapisy do 7 maja. 

17 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się Twoja karteczka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna jest ta zabawa, sama w niej biorę udział:) Super karteczkę dostałaś, a i piękną wykonałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne obie karteczki - ja jeszcze czekam na swoją.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za śliczną kartkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Dario śliczną kartkę zrobiłaś, już jestem ciekawa jak poradzisz sobie z tematem rudzielców :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna Ci wyszła, te kwiatki są śliczne :)
    karteczka którą dostałaś - śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki i nasz folklor jest zawsze na czasie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, uwielbia takie folkowe tematy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki zrobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna! Uwielbiam ten wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna karteczka, lubię ten motyw i mam podobną serwetkę, czeka na swoją kolej, może się w końcu doczeka :) również piękną kartkę dostałaś :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń