Obserwatorzy

piątek, 9 września 2016

Fioletowy ślub...

Nad tą kartką myślałam wiele długich godzin. Jedyną rzeczą, której byłam pewna to to, że ma być w fioletach... Bardzo chciałam zrobić kartkę trochę inną niż wszystkie stworzone przeze mnie do tej pory i namiętnie szukałam w necie kursów. W końcu znalazłam TEN na kartkę kopertówkę, podaje link, może się komuś przyda:)

A oto co ja wyczarowałam :




Niedoskonałości jest trochę, ale zleceniodawaca, czyli moja siostra była zachwycona :)
Jak Wam się podoba?



Kartkę zgłaszam na wyzwanie Paper Passion 

 



19 komentarzy:

  1. Bardzo ładna. Kolorystka jest stonowana, ale wyraźna. Podoba mi się i nie widzę niedoskonałości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i te fiolety bardzo elegancko się prezentują.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kopertka! Kurs zapisałam, przyda się ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś zrobiłam dwie kartki w takiej formie. Twoja wyszła super :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka ciemna ale ładna..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się wcale nie dziwię, że siostra zadowolona była, kopertówka w klasycznym wydaniu prezentuje sie świetnie, dziękuję za udział w wyzwaniu PaperPassion

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak się podoba? Bardzo! :) Mam zapisany gdzieś ten kursik, a za rok szykuje nam się kilka wesel to może uda mi się wyczarować takie cudo, jak Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dario! Wyczarowałaś coś pięknego,bardzo mi się podoba - Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Autor zawsze dostrzega niedoskonałości, ale ja ich nie widzę, kartka urocza i oryginalna.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się podoba, zwłaszcza że kolorystycznie idealnie trafiłaś w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna kopertówka, pięknie się prezentuje :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie moja kolorystyka, ale wygląda to ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna i elegancka kopertówka :)
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu Paper Passion :)

    OdpowiedzUsuń