Obserwatorzy

niedziela, 4 września 2016

Nietypowe święta - sierpień

W sierpniu w zabawie u Lidki wysyłaliśmy święta z okazji Dnia Plażowicza, elementem obowiązkowym były muszelki. 

 Moja kartka powędrowała do Ewy,




Natomiast ja dostałam od Krysi:

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhcoeA0Xp8rBtCo4szYtQGzoHh0RqBSuo35k7vEAO20ZQ5mk-b6HdvBHrFVhsmVV6cWtrT8aQFHHTzNtIhRxfZV49QzZFB4gc66q4g1HWUnC72DzF7I8oZshRUG8esH0p_hBPeRYynzOuY/s1600/09.jpg


Jeśli macie ochotę do 7 września możecie się dopisać do świętowania Dnia Wszystkiego Podwójnie:

http://misiowyzakatek.blogspot.com/2016/09/wymianka-kartkowa-nietypowe-swieta.html

17 komentarzy:

  1. Fajne są te Wasze plażowe kartki. Już jestem ciekawa co teraz wymyślisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki.
    Uściski niedzielne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki! Świetna zabawa, ale ja już nie ogarniam tych trzech, do których się zapisałam;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O nawet nie wiedziałam, że takie święto istnieje :P
    Karteczki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaka fajniutka, dzień plażowania mógłby być codziennie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo radosne te kartki !!! W poprzednim poście napisałaś o książce " Złodziejka marzeń " i zachęciłaś mnie. Zapisuję ją "do przeczytania" ! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Święto plażowicza brzmi fajnie. Wakacje może i się kończą, ale jak dla mnie sezon na morze jest zawsze :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajną karteczkę zrobiłaś:)
    Super :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe plażowe karteczki 😀

    OdpowiedzUsuń