Obserwatorzy

niedziela, 11 września 2016

Podaj dalej wysłane ...

Jeszcze w zeszłym miesiącu udało mi się wyrobić i wysłać do dziewczyn upominki w ramach Zabawy Podaj dalej. 

Oto co przygotowałam dla MammaMai:







i dla Tiny:





na szczęście okazało się, że dziewczyny mają córeczki dlatego też mogłam przygotować jakieś ozdoby do włosów, do każdej paczki oprócz gumki i spinki, włożyłam dwie pary kolczyków, świecznik i coś słodkiego. 
Obdarowane nie opublikowały jeszcze postu z kontynuacją zabawy, ale mam nadzieję, że to zrobią dlatego też bądźcie czujne. 

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajne prezenty przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. prezenty się podobały, ale to już wiesz bo maila wysłałam :) zdjęcia porobione i w tygodniu post pojawi się na blogu :) jeszcze raz Ci dziękuję za takie cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prezenty przygotowałaś!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne a kolczyki z ptaszkami są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dario! Śliczne prezenty przygotowałaś - Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prezenty dziewczyny od Ciebie dostały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prezenty :) Dario bardzo Cię proszę o adres do wysyłki do zabawy Podaj dalej, w której wzięłaś udział na moim blogu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za prezenty ( moje są te środkowe z turkusem 😉), są juz w użyciu, niedługo bedzie post 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności przygotowałaś :) Kolczyki mega :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super prezenty przygotowalas :-)

    OdpowiedzUsuń