Obserwatorzy

czwartek, 22 września 2016

Wymianka słoneczna

Ostatnio miałam pewne problemy zdrowotne i niestety trochę zaniedbałam blogi, zarówno Wasze jak i swój... Dzisiaj już jest lepiej dlatego też chciałam Wam zaprezentować zdjęcia z wymianki słonecznej, którą zorganizowała Judyta

Ja swoją paczkę wysyłałam do Pauliny, przygotowałam notes z magnesem na lodówkę, wianek, oraz słoneczną biżuterię:







Do mnie paczkę przygotowała Ania, dostałam notes,świeczki, sól do kąpieli, w paczce znalazła się też urodzinowa karteczka dla Adasia :



Dziękuję zarówno Organizatorce, jak i Dziewczynom za zabawę.

19 komentarzy:

  1. Zdrówka życzę Kochana:) Wymiankowe prezenty super:) A sam wianek jest po prostu rewelacyjny!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowiej, zdrowiej taka pogoda mnie tez dopadło.
    Udana wymianka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza wymianka ♥ Życzę zdrówka,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na początku życzę Ci duuuużo zdrówka. Co do tych wspaniałości, choć wszystko mi się podoba to wianek jest najpiękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna tematyka wymianki :) Fajnie, że jesteś zadowolona z prezentów, które otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna wymianka, taka optymistyczna. Super wygląda ten Twój wianuszek, bardzo podoba mi się połączenie kolorów. Udowodniłaś, że żółty za którym nie przepadam, też może świetnie się prezentować

    OdpowiedzUsuń
  7. Obydwa prezenty świetne. Zdrowia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie obdarowałyście się wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dario! Piękna wymianka, ładnymi prezentami się wymieniłyście, bardzo mi się spodobał notesik jaki zrobiłaś jest cudowny - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, jak mi było czegoś takiego potrzeba:zaczerpnąć słońca w ten pochmurny, zimny dzień. Wspaniała wymianka.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna słoneczna wymianka. Dużo zdrówka życzę 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękną biżuterię i wianuszek przygotowałaś. Cieszę się,że jesteś zadowolona z wymiany :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna wymianka! Wianek z kwiatami mnie zauroczył.
    Zdróweczka Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wymianka :)
    Zdrówka kochana życzę :)*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten wianek wyszedł pierwszorzędnie! Połączenie żółci z takimi odcieniami szarości dało przepiękny efekt :)

    OdpowiedzUsuń