Obserwatorzy

czwartek, 29 września 2016

Wymianka zakładkowa

Pierwszy raz skusiłam się na wymiankę zakładkową organizowaną przez Lidkę. Początkowo miałam trochę wątpliwości czy podołam, ale na szczęście mi się udało, do zakładki miałyśmy dołożyć coś słodkiego. 

Do mnie paczka przyszła od Ewy Gil:



Ja swoją natomiast wysłałam do Małgosi, zdjęcie samej zakładki pozwoliłam sobie pożyczyć, mam nadzieję, że obdarowana nie będzie miała nic przeciwko.


 

Od początku wiedziałam, że do jej wykonania użyję starej zniszczonej książki, pokombinowałam i wyszło jak wyszło :)

11 komentarzy:

  1. Świetnie pokombinowałaś i bardzo ciekawą i fajną zakładkę zrobiłaś. Mam nadzieję, że jesteś zadowolona z wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Daria, Twoja zakładka jest rewelacyjna i bardzo mi się podoba. Intryguje mnie przy tym, jaka książka posłużyła do jej wykonania:)
    A słodkości już nie ma:)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam zakładkę u Małgosi. Jest piękna i oryginalna. Zakładka z motylem też wpadła mi w oko, pewnie przez niebieskości;)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszło :) Nie myślałam nigdy, by używać starych książek, ale to rewelacyjny pomysł, by umieścić fajny cytat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dario! Bardzo ładną zakładeczkę zrobiłaś, również ładną otrzymałaś - Pozdrawiam Cię goraco

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja myślałam, że to stara gazeta - zakładka efektowna, ta od Ewy też.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne obie :) ten wyhaftowany motylek wygląda mega :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi sie wykonana przez Ciebie zakładka ! jest świetna

    OdpowiedzUsuń