Obserwatorzy

piątek, 4 listopada 2016

Dziś są moje urodziny....

I dziekuje Wam pieknie za zyczenia zlozone na Fb i na maila, dziękuję też Lidce za niespodzianke, dostalam śliczna kartkę i słodki brelok, który juz znalazł swoje miejsce ☺

Oto one : 






Przy okazji mam jeszcze pewna sprawę, może któraś z Was zechciałaby wesprzeć naszą blogowa koleżankę w jej akcji ? 

Od kilku postów wkleja na końcu tekst cyt. :

Kto do mnie zagląda od dłuższego czasu wie, a kto nie wchodzi regularnie, to się dowie, że co roku w mojej szkole organizuję kiermasz charytatywny, z którego dochód przeznaczony jest na pięcioraczki brzeskie i Eliszkę Jokes, szóstkę ciężko chorych dzieci. Zbieram na ten cel materiały do pracy, prosząc sklepy o sponsorowanie - w następnym poście podam listę sklepów, które już nas w tym roku wsparły.  ( to już zrobiłam) A na blogu zawsze proszę o wsparcie w postaci Waszych pięknych, niepowtarzalnych prac. Co niniejszym i teraz czynię. Kiermasz odbędzie się 3 grudnia. Jeśli ktoś chciałby dołożyć swoją cegiełkę dla maluchów, proszę o mail. Podam adres przesyłki. Z góry bardzo wszystkim darczyńcom dziękuję.

Jeśli nie macie czasu do wykonania jakiejś pracy to może wyslecie Ludmile zalegające w Waszych biurkach przydasie ? 

ludka50@gmail.com



 Jeśli macie ochotę możecie wyslać kartkę dla chorego 8letniego Maćka, chłopiec cierpi na niedotlenienie mózgu:

Maciej Pietrzak
Ul. Młyńska 8b/29
64-600 Oborniki

16 komentarzy:

  1. Wszystkiego Najlepszego Nie wiem czemu ubzdurałam sobie ze masz 8 a to już dziś

    OdpowiedzUsuń
  2. Dario wszystkiego najlepszego - przepraszam, że tą drogą, ale w nawale obowiązków zupełnie zapomniałam.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Buziaki kochana z okazji urodzin i za wsparcie Ludki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego Dario:) Dużo blogerek urodziło się w tym miesiącu, może to jakoś zapisane w gwiazdach, że listopadówki to zdolne i kreatywne osóbki;)
    Przykro mi, ale podjęłam się zrobienia gadżetów na inne akcje, a niestety na wszystkie się nie da:(
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dario! Wszystkiego Najlepszego z okazji Twoich Urodzin, Zdrówka i Samych Szczęśliwych Chwil - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego solenizantko

    OdpowiedzUsuń
  7. Dario, wszystkiego najlepszego i samych pięknych, dobrych, szczęśliwych dni!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, mnóstwo serdeczności urodzinowych przesyłam i z całego serca dziękuję za umieszczenie u siebie informacji o kiermaszu. Dziękuję za tę pomoc:)
    Pozdrawiam i dobrego czasu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin - dużo zdrowia, szczęścia, wiary, nadziei i miłości oraz wielu twórczych inspiracji! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dario wszystkiego najlepszego, dużo, dużo zdrówka i szczęścia :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze raz wszystkiego co najlepsze Ci życzę )

    OdpowiedzUsuń
  12. zły kod podałaś - powinno być 64-600 :) pochodzę z Obornik to wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, jeszcze raz wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego :) piękny prezent otrzymałaś 😃

    OdpowiedzUsuń
  15. Dario
    Po czasie,ale składam najszczersze życzenia :)
    Z upominkiem dla Ciebie,który mialam w torebce chodziłam od 2 listopada i tak wyszło,że dopiero wczoraj czyli w sobotę wysłałam.
    Przepraszam ale miałam małe urwanie głowy ostatnio ...
    Jeszcze raz wszystkiego dobrego :-*

    OdpowiedzUsuń
  16. Z dużym poślizgiem, ale szczerze - zdrowia, szczęścia, pomyślności i nieustającej kreatywności.

    OdpowiedzUsuń