Obserwatorzy

poniedziałek, 28 listopada 2016

Mój pierwszy wieniec adwentowy ☺




14 komentarzy:

  1. uroczy, mam nadzieję że nie ostatni bo świetnie Ci wyszedł

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy ale jaki ładny i pomysłowy, słoiki sprawiają ze bedzie tez bezpieczny!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny. Cudnie będą wyglądać zapalone świeczki w tych słoiczkach.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny:) ja co roku robię sobie adwentowy stroik, taka namiastka świąt od początku grudnia już...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dario! Śliczny Wianuszek - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. :)bardzo fajny i pomysłowy:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny. Ja może dałabym mniejsze słoiczki, ale i tak bardzo mi się podoba 😊 Będziesz mogła codziennie sobie zapalać te świeczki i odliczać dni do Bożego Narodzenia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowy 😀 No i twój własny

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest super! :) A te "słoiczki" ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny, świeczniki pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń