Obserwatorzy

środa, 16 listopada 2016

Zimowe wyzwanie.scrapowe...

Po raz kolejny wpadam do Was z zaproszeniem na wyzwanie w Klubie Twórczych Mam, tym razem chodzi o zimową, scrapową zabawę. Większość z Was jest teraz w ferworze przygotowań do świąt, więc mam nadzieję, ze sie skusicie. Mam jednak nadzieję, ze dodane prace będą zawierały nie tylko elementy bożonarodzeniowe.


Oto co ja przygotowałam, jako inspiracje:






Nie ukrywam, ze nie jestem mistrzynią scrapbookingu, ale wczoraj oglądałam moje pierwsze kartki sprzed dwóch lat - Niebo, a Ziemia...

A tu banerek :




16 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki zrobiłaś....mnie najbardziej ta z bombkami przypadła do gustu i ta z choinką - świetne pomysły:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Proste, ale bardzo ładne! Czasami coś prostego trudniej zrobić niż powwalać na bogato!(ja:-)) Buziam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne :), powiadasz nasz swój sprzed dwóch lat? Fajne tak widzieć u siebie postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosto i ładnie :) długie to wyzwanie..., dużo czasu, aż dwa miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Daria, śliczne i takie klimatyczne.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojojoj :-)
    Ale Daria zaszalałaś z ilością ;-)
    Pewnie,że coraz piękniejsze karteczki robisz :-) Wiadomo, praktyka i jeszcze raz praktyka :-)
    Pozdrowionka :-* :-* :-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dario! Wszystkie karteczki są przeurocze, Ale zauroczyła mnie ta biała choinka jest super - Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. to żeś się rozkręciła z tymi kartkami ;) Fajnie wyszły ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super karteczki, co jedna to piekniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne :) prościutkie ale mają ogrom uroku :)

    OdpowiedzUsuń